Złość – przeszkadza czy pomaga w zarządzaniu? O inteligencji emocjonalnej jako kluczowej zdolności lidera” to temat webinarium organizowanego w formie warsztatu przez Krakowski Oddział PMI Poland Chapter. Poprowadzi je trener biznesu, doktor nauk o zarządzaniu, certyfikowany facylitator MSCEIT i TIE, Magdalena Kępińska-Jasny. 

Inteligencja emocjonalna to kluczowa i pożądana zdolność menedżerska. 

Te warsztaty to szansa na rozwój swojej inteligencji emocjonalnej (IE).

Na spotkaniu dowiesz się i doświadczysz:

–  Czemu służy IE w pracy zespołowej?

–  Jak inteligentnie używać wiedzy emocjonalnej w pracy lidera?

–  Jak rozpoznawać złość o budować swój słownik emocjonalny?

–  Jak wypracować swoje osobiste strategie radzenia sobie ze złością?

Ponadto, poznasz 4 zasady IE, które wesprą Cię w codziennej pracy zawodowej i w życiu osobistym. 

Będzie prawie jak na warsztacie na żywo, zatem przygotuj sobie wcześniej coś do pisania, notatnik i ustaw dobrze kamerkę, bo będziemy pracować również w małych grupach.

BIO

Magdalena Kępińska-Jasny

Trener biznesu z doświadczeniem w konsultingu, doktor nauk o zarządzaniu. Certyfikowany facylitator MSCEIT i TIE (testów parametrycznych do diagnozowania Inteligencji Emocjonalnej). Prowadziła seminaria i warsztaty z Action Learningu i Inteligencji Emocjonalnej m.in. dla PMI Poland Chapter, w Oddziałach: Kraków, Warszawa, Wrocław, Śląski i Kujawsko-Pomorski. Wykładowca studiów podyplomowych i MBA. Absolwentka Treningu Budowania Relacji w Grupie TROP. Członkini ISEI –  International Society for Emotional Intelligence. Ukończyła trening Inteligencji Emocjonalnej (IE) organizowany przez ISEI na poziomie profesjonalnym. Autorka testu IEFZ – Inteligencja emocjonalna funkcjonowania w zespole. Przebadała IE w kilkudziesięciu zespołach projektowych w Polsce.

www.drjasny.pl