Współpraca

PMI Polska

PMI Polska jest częścią Project Management Institute, wiodącej organizacji tworzącej ekonomię projektów. Poprzez tworzenie standardów, współpracę, edukację i badania, pracujemy nad przygotowaniem ponad trzech milionów profesjonalistów na całym świecie, do organizowania się wokół projektów. Wspieramy rozwój kariery, poprawiamy sukces organizacyjny i dbamy o rozwój i promocję zawodu kierownika projektu, podkreślając rolę i znaczenie zarządzania projektami i organizowania się osób i pracy wokół projektów.

PMI Polska tworzy doskonałą okazję i przestrzeń, aby pokazać Ciebie, Twoją firmę, Twoje produkty i projekty w największej w Polsce społeczności związanej z zarządzaniem projektami.

PMI Polska poprzez organizację największych w Polsce wydarzeń branżowych jak coroczny międzynarodowy Kongres, konferencje w największych miastach w Polsce, lokalne i globalne meetupy, ogólnopolskie programy jak Women in Project Management czy Program Mentoringowy, obecność na uczelniach wyższych oraz jednostkach administracji publicznej stanowi unikatową propozycję do nawiązania współpracy na wielu płaszczyznach.

Jeśli zastanawiasz się jak możemy Ci pomóc, skontaktuj się z nami, znajdziemy na pewno wspólny punkt widzenia! Stawiamy na networking i współpracę!

Michał Serwa

michal.serwa@pmi.org.pl

tel. 696 130 120