To plan or not to plan – this is a question…

Stefan ogarnął już, dlaczego ma prowadzić projekt.

Uzyskał formalną zgodę na wydawanie pieniędzy z budżetu. Ma zespół, który pomoże mu w “dowiezieniu”… Tylko czego? I jak? I kiedy? I za ile?

Stefan będzie musiał zaplanować zakres projektu, harmonogram oraz ogarnąć koszty. I to wszystko raczej bardziej konkretnie niż w Karcie Projektu. W dodatku ma kilka dróg do wyboru – czy być bardziej zwinnym, czy może mniej? Czy wrzucić wszystko do jednego worka, czy powiesić na ścianie? A może w ogóle ograniczyć się do opowiadania historyjek?

Chyba raczej nie uda mu się wszystkiego zrobić od razu, konieczne będzie dłuższe „pochylenie się nad tematem”…

To już trzecie spotkanie ze Stefanem, kierownikiem projektu „z przypadku”. Tym razem podpowiemy mu, jak zaplanować zakres, harmonogram i koszty projektu – na sposób tradycyjny oraz zwinny.