[vc_row][vc_column][vc_video link=”https://youtu.be/94kSjHPCV5w” align=”center”][/vc_column][/vc_row]

[vc_row][vc_column css=”.vc_custom_1568572190832{margin-bottom: 10px !important;}”][vc_column_text]

Temat wydarzenia

Cudze chwalicie, swego nie znacie – o innowacji i zarządzaniu projektami na Podkarpaciu

Opis wydarzenia

Serdecznie zapraszamy na pierwsze Seminarium nowo powstałego Oddziału Podkarpacie PMI Poland Chapter pt. Cudze chwalicie, swego nie znacie – o innowacji i zarządzaniu projektami na Podkarpaciu. To pierwsze i jedyne wydarzenie na Podkarpaciu, tak mocno ukierunkowane na tematykę zarządzania projektami.

Wydarzenie otwiera cykl Projekt Podkarpacie, w ramach którego PMI, firmy z regionu i całego kraju, będą prezentować swoje projekty, praktyki zarządcze i organizacyjne, jako inspirację dla menedżerów poszukujących alternatywnych rozwiązań i nowych pomysłów w swojej pracy, firmie, projekcie.

Projekt Podkarpacie ma na celu przede wszystkim zbudowanie społeczności pasjonatów sztuki Project Managment’u na Podkarpaciu, którą cechować będą podobne wartości i zbliżone cele. Seminaria Projekt Podkarpacie promować będą profesjonalizm w zarządzaniu projektami w biznesie, organizacjach i ośrodkach akademickich oraz pokażą aktualne trendy w zarządzaniu.

Seminarium kierujemy do menedżerów średniego i wyższego szczebla, kierowników projektów, analityków oraz studentów kierunków związanych z zarządzaniem projektami, ale zapraszamy również wszystkich, którzy jeszcze nie mają doświadczenia w szeroko pojętym project management, a chcą dołączyć do grona specjalistów w tej dziedzinie.

Na pierwszym spotkaniu z cyklu będziemy mieli okazję usłyszeć Pawła Łopatkę, Bartosza Górskiego i przedstawicieli lokalnego biznesu: Pawła Preisner (Szklane Trasy, Hotel Bacówka), Szymona Pieprzyk (Cyfrowa Foto, Colorland), Tomasza Eberbach (SII oddział Rzeszów).

Jeśli chcesz poznać najlepsze praktyki w Zarządzaniu Projektami, wymienić swoje zawodowe doświadczenia z wieloletnimi praktykami lub szukasz okazji do zbudowania profesjonalnej sieci kontaktów w realiach regionalnej gospodarki i biznesu – zapraszamy!

Data i Godzina

17 października 2019 r. godz. 17:30

Miejsce

G2A Arena
Centrum Wystawienniczo–Kongresowe Województwa Podkarpackiego

Jasionka 953
36-002 Jasionka, Rzeszów

Agenda

Godzina Temat Prowadzący
17:30 – 18:00 Powitanie uczestników i rejestracja PMI
18:00 – 18:15 Otwarcie konferencji PMI
18:15 – 19:00 Prelekcja: „Innovate Yourself or die” , Prelekcja o tym w jaki sposób możemy rozwijać region, promować go oraz rozwijać kompetencje managerskie przy współpracy z PMI, oraz jak to może pozytywnie wpłynąć na nasz rozwój Paweł Łopatka
19:00 – 19:15 Przerwa kawowa, networking PMI
19:15 – 20:00 Prezentacja firm innowacyjnych z regionu i ich podejścia do zarządzania projektami Paweł Preisner
Szymon Pieprzyk
Tomasz Eberbach
20:00 – 20:15 Sesja networkingowa PMI
20:00 – 21:00 Prelekcja: Oczekuj nieoczekiwanego, czyli jak minimalizować ryzyko w zarządzaniu organizacją sportową Bartosz Górski

Punkty PDU

Udział w wydarzeniu upoważnia posiadaczy certyfikatów PMI do zaraportowania 3 PDUs (Education).

Dotyczy posiadaczy certyfikatów PMI.

Rejestracja

Prelegenci

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

[vc_row][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1568572190832{margin-bottom: 10px !important;}”][vc_column_text]Bartosz GórskiBartosz Górski

Urodzony w Rzeszowie. Absolwent Politechniki Rzeszowskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Menedżer z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania organizacją, prowadzenia projektów, negocjacji, sprzedaży oraz marketingu. W latach 2001-2008 Kierownik Marketingu w Asseco Poland SA, w latach 2008-2019 w zarządzie klubu Asseco Resovia Rzeszów (2016-2019 – Prezes Zarządu), od maja 2019 r. – Wiceprezes Zarządu Aluron Virtu CMC Zawiercie. Żonaty, dwoje dzieci. Pasjonat dobrej muzyki, literatury i filmu. Fan sportu, który aktywnie uprawia przez cały rok – od narciarstwa, przez rolki i sporty zespołowe (piłka nożna, siatkówka plażowa), aż po żeglarstwo.

Oczekuj nieoczekiwanego, czyli jak minimalizować ryzyko w zarządzaniu organizacją sportową.
Tematem prelekcji będzie analiza otoczenia biznesowego oraz zarządzanie procesami w klubie sportowym. Praktyczne przykłady, wdrożone procedury oraz zarządzanie zmianą.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Paweł Łopatka

Paweł Łopatka

Doświadczony menedżer – zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym, z umiejętnością prowadzenia projektów i angażowania ludzi w czasie ciągłych zmian. Dyrektor Zarządzający SoftServe Poland. Konsultant strategiczny i doradca technologiczny w obszarach fin-tech, handlu detalicznego, mediów i transformacji cyfrowej. Mentor i trener środowisk startupowych w Polsce i na świecie. Były członek zarządu PMI Polska. Pasjonat zarządzania strategicznego, metodyk zwinnych, zarządzania ludźmi oraz innowacji.

W 2018 roku został wybrany Menedżerem Roku w konkursie Fundacji Pro Progressio. W 2017 i 2018 wyróżniony tytułem Business Tiger jako osoba mająca znaczący wpływ na rozwój branży w Polsce i Europie.
Paweł jest absolwentem Politechniki Opolskiej, Uniwersytetu Abertay w Dundee, a także studiów doktoranckich w dziedzinie zarządzania strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w Redknee, Nokia i BBC Scotland. W wolnym czasie praktyk sztuk walki, ale także fotograf, podróżnik i windsurfer. Lubi ryzyko, adrenalinę i innowacyjne pomysły, zawsze szuka nowych wyzwań oraz możliwości nawiązywania nowych kontaktów i wymiany doświadczeń.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

[vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”11041″ img_size=”medium”][vc_column_text]Paweł Preisner

Właściciel prężnie działającej firmy deweloperskiej Szklane Tarasy oraz Hotelu Bacówka Radawa & SPA****. W deweloperce od 15 lat. Jego inwestycje ST Tower, Zig Zak House, osiedle Strażacka są wielokrotnie wyróżniane jako perełki architektoniczne w Rzeszowie.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”11012″ img_size=”medium”][vc_column_text]Szymon Pieprzyk

Certyfikowany kierownik projektów oraz kierownik Biura Projektów w firmie Cyfrowa Foto Sp. z o.o. Posiada 11-letnie doświadczenie w branży projektów realizowanych dla klientów z Polski i zagranicy, z sektora prywatnego oraz administracji publicznej. Entuzjasta wprowadzania innowacji przynoszących realną poprawę w życiu i pracy.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”11040″ img_size=”medium”][vc_column_text]Tomasz Eberbach

Od 18 lat kieruje projektami i usługami w obszarach związanych z IT dla sektora bankowego, telekomunikacyjnego czy ogólnie pojętej produkcji przemysłowej. Pracował dla takich firm jak Asseco Poland, AMG.net (obecnie Atos Polska), Deutsche Bank. Od 7 lat pracuje w Sii Polska, jednej z największych firm świadczących usługi IT i inżynierii, gdzie karierę rozpoczynał jako Project Manager, a teraz piastuje stanowisko dyrektora oddziału rzeszowskiego. Żonaty, ojciec dwóch córek. Zapalony motocyklista, amator-sportowiec i fan dobrej książki.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Partnerzy wydarzenia

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]